reklama

Jedna egoistická

Berte to, prosím, s nadhľadom. Občas človek potrebuje napísať aj niečo takéto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ľúbim sa, tak ako nikto iný,

ľúbim sa a bez pocitu viny

priznávam,

že som spokojná. Tak veľa ste mi ublížili, nepretla som si však žily, prisahám, už som pokojná. Bolo toho priveľa aj na armádu duší a nieto ešte na žieňa. Vydržala som a hrdosť sa mi neprieči. Uvedomujem si svoje plusy, už nebudem si neverná. Čas síce všetky rany nelieči, no spálila som všetky mosty, ktoré viedli k smútku. Už neberiem na Vás ohľady, vždy ste mi boli prednejší, stačili mi tie pohľady, nie vďaka, ale posmešky. Nie, neublížim Vám, ja taká nie som, ja nie som ako Vy. I napriek zásadám, niekto by zniesol, našli by sa tu zásluhy... Neoplácam, nenastavím viac druhé líce, neodrádzam, stále sa bojím aj tmy síce, strach z Vás však už vôbec nemám, a poznám aj Vaše mená. Nechcem ich z hlavy vymazať, budem si ich navždy pamätať. Už nebude sa opakovať minulosť, bolo to fajn, ale bolo toho dosť.      

Alexandra Beňová

Alexandra Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

prudko inteligentná, nebezpečne ftipná a prirodzene krásna... no predsa tá najsamúžasnejšia:)) aa skromná, aby som nezabudla... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu