reklama

Priznanie

Neviem k tomuto napísať ani perex. Veď si to prečítajte, noo... :) kúsok sa aj teším na diskusiu, ak nejaká bude:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Som zbabelá.

No i tak

chcem byť s Tebou.

Chcem Teba,

priateľ môj.

Nesmúť,

keď ma vidíš trpieť.

Nemôžeš za to,

ani to nezmeníš.

Zvyknúť sa dá na všetko.

Aj na smrť.

Dokonca -

aj na mňa.

Viem, že Ťa raz omrzím,

tak

ako všetkých pred Tebou.

A Ty ma odpustíš kvôli tej,

s ktorou budeš šťastný.

Navždy.

Netráp sa,

ak jedného dňa nezavolám.

A neozvem sa ani potom.

Nikdy.

My, zbabelci to máme vo zvyku.

Utekáme pred životom.

Ja utekám pred Tebou,

pred Tvojou láskou.

Pred budúcnosťou,

ktorá môže byť spoločná.

Prosím,

vydrž.

Kašli na moje chyby,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

sú to maličkosti.

Miluj ma,

buď šťastný so mnou

a hlavne -

nedovoľ,

aby som už nezavolala.

Veď Ty si môj

a ja Tvoja.

Len na nás čaká svet...

Alexandra Beňová

Alexandra Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

prudko inteligentná, nebezpečne ftipná a prirodzene krásna... no predsa tá najsamúžasnejšia:)) aa skromná, aby som nezabudla... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu