reklama

Raz budem mať vilu na Bahamách

Keď som bola malá, snívala som o tom, ako raz budem strašne dospelá, budem zarábať ťažké peniaze a žiť si ako prasa v žite. Po mature som „ušla" z domu, našla si podnájom, prácu, neskôr ďalší podnájom, nastúpila na vysokú školu a kúpila si psa. Zarábať som síce začala, ale od môjej idealistickej predstavy to malo príšerne ďaleko. Keď som zaplatila nájom a účty, bola som rada, že vyšlo na pivo. (to sú priority, že?)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Časom som si našla aký-taký systém, aby som nežila od výplaty k výplate, ale aby som mala aspoň nejaké to euro v zálohe.

Rozhodla som sa, že podnájom je síce fajn, ale platiť peniaze len tak do vetra sa neoplatí, a predsalen, mám už 22, oplatilo by sa na krk nejakú tú hypotéku zavesiť, nech je ten život zase o niečo viac nahovno.

Tak som sa prekúsala asi pol miliónom inzerátov a našla konečne byt, ktorý sa mi páčil, nachádzal sa v mnou vybranej lokalite a bol finančne dostupný. To som však ešte nevedela, koľko ďalších poplatkov kúpa bytu obnáša.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím uznať, že mi s veľa vecami pomohol otec, avšak.. očakával sa aj nejaký ten môj finančný vklad (neuveriteľné, čo to odo mňa chcú!! J).

Z tých pár (väčšinou doslova) eur, ktoré mi pred výplatou zostáva, sa takéto položky pokryť nedajú. A tu opäť nastáva problém. Zase žijem z ruky do úst. Niektoré veci si síce neodrieknem, ale aj tak.. nie je to med lízať.

V rámci zákonu zachovania schválnosti sa mi podarilo si už niekoľkokrát pohnevať susedov, ktorí sa na mňa boli sťažovať (!!! Nič tak strašné som nevyviedla, naozaj..), a to tam ešte ani nebývam. Vždy keď sa niečo spraví, treba to tam celé poupratovať, aj tak je tam stále kopec prachu a vyzerá to tam ako stavenisko a od môjho vysnívaného bytíku to má zatiaľ na míle ďaleko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keby mi niekto polopate povedal, čo ma čaká, tak si radšej tresknem hlavu o stôl a ďalej platím nájomné niekomu inému, než si v mojom pohodlnom živote robiť takéto peripetie.

Verím však tomu, že keď sa to všetko o pár mesiacov utrasie, a ja budem s pohárom vínka v ruke sedieť na svojom vlastnom balkóne s úžasným výhľadom na nočnú Bratislavu, budem rada, ako som to všetko pekne zvládla a poviem si, že to vlastne ani nebolo také zlé. Teda ak ma dovtedy z toho všetkého neporazíJ

Možno aj začnem uvažovať nad tým, že keď už som akože Bratislavčanka, tak by sa mi aj nejaké to autíčko zišlo. A celý tento šialený byrokratický kolotoč sa začne odznova.. :-P

Alexandra Beňová

Alexandra Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

prudko inteligentná, nebezpečne ftipná a prirodzene krásna... no predsa tá najsamúžasnejšia:)) aa skromná, aby som nezabudla... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu