reklama

Obnovenie inzerátu

Ubehol takmer rok od môjho posledného blogu, tak som sa rozhodla, že by sa hodilo zase trošku priblížiť moje myšlienkové pochody širšej verejnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V novej práci som rok, už vlastne až tak nová nie je, aj keď moje drahé kolegynky ma aj tak nepoznajú. Stále nosím na tvári úsmev a rozsievam ho, kde sa dá. Tí, ktorí účtovníčia, vedia, že to človek občas fakt potrebuje. J Majú dosť svojich problémov a nepotrebujú, aby som ich zaťažovala tými mojimi, dávno minulými. Odkedy nebývam doma, aj s našimi si rozumiem lepšie, hlavne viem predostrieť svoje pripomienky priamo a nerozplačem sa pri každom náznaku konfliktu. Pre mňa úžasný pokrok. Fakt.


Presťahovala som sa. Opäť. Tento krát s tromi dievčatami (priateľa som kopla do zberu asi mesiac po pokuse o spoločný život), ktoré som spoznala na predchádzajúcom priváte a s ktorými si v rámci možností nelezieme na nervy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Občas depkujem. To by som nebola ja, keby nie. Som predsa len krehké žieňa, éterická bytosť.. (na toto som raz dostala veľmi galantné vyjadrenie „Kecáš.. Toľko éteru by nikto dokopy nedal..“)

Ale už som sa zmierila sama so sebou. Som o pár (?!?) kíl krajšia a spokojnejšia.

A keď ma s času na čas chytí ten pseudodepresívny ošiaľ, tak píšem. Lenže teraz už tie svoje myšlienky a skúsenosti lepím do poviedky. Tej sa o pár rokov možno dočkáte tiež.


Od budúcej soboty začínam chodiť do školy. Takže budem mať (možno raz) titul na to čo teraz robím. A potom to budem robiť za ťažké prachy a všetci sa zo mňa zbláznia :-D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A som sama. Akože bez chlapa. Akože sa nerozčuľujem, netrápim sa a nehladujem, aby som sa niekomu páčila. Takže ak ma dakto aspoň trošku normálny a tak primerane šialený, aby zvládol môj temperament chce takú aká som, dajte vedieť ;o)


A viete čo? Veď ja už ten zdravý rozum ani nepotrebujem.. Mne je takto dobre – doladíme pár detailov (zoženiem nejakého sponzora na moje občasné auparkové úlety) a budem sa mať bohovsky :)

Alexandra Beňová

Alexandra Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

prudko inteligentná, nebezpečne ftipná a prirodzene krásna... no predsa tá najsamúžasnejšia:)) aa skromná, aby som nezabudla... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu